POLISH HIP HOP FESTIVAL PŁOCK 2015


 Hej!
 Pamiętacie jak kiedyś pisałam, że chciałam jechać no koncert Tygi, ale rodzice mi nie pozwolili? 
Wtedy byłam bardzo zła i obrażona na nich, ale teraz jestem im za to wdzięczna bo końcem końców koncert został odwołany hahahaha.

Jednak zamiast tego wybrałam się na Polish Hip Hop Festival do Płocka. 


 Pojechaliśmy grupą 6-osobową, ale nocowaliśmy oddzielnie. Otóż sam festiwal trwał 2 dni, ale przed nim były eliminacje do bitwy freestylowej w której mój kolega brał udział. W zasadzie to wszyscy byliśmy ciekawi jak to będzie wyglądało na żywo dlatego pojechaliśmy razem z nim.
Prawdę mówiąc to dawno się tyle nie naśmiałam co tam. Teksty, które padały z ust osób występujących były często rozwalające. Tutaj podaję Wam link do filmiku-klik (to nie jest moje nagranie) (te momenty bardziej 'niegrzeczne' i śmieszne są wycięte, ale możecie zobaczyć w skrócie jak to wyglądało)

Chłopacy nocowali na polu namiotowym, natomiast ja z dziewczynami miałyśmy mieszkanie w bloku. Koncerty zaczynały się o 16 a kończyły 2 w nocy. Oczywiście nie było innej opcji niż zostać do końca. Drugiego dnia po głównych wokalistach byli jeszcze dodatkowi, ale my zostałyśmy jakoś do trzeciej.

Miejscem imprezy była plaża nad Wisłą, gdzie był też tydzień wcześniej Audioriver. 




Festiwal został naprawdę bardzo dobrze zorganizowany. Była wystarczająca ilość ochrony i każdy był 'przeszukiwany' przed wejściem na teren imprezy. Stało sporo budek z jedzeniem, więc każdy znalazł coś dla siebie. Nie brakowało też 'straganów' ciekawych sklepów z ubraniami no i było dużo toi toi hahahah.
Jednak najważniejsze to jak była przygotowana scena i artyści, którzy na niej występowali.
Scena była duża, a nagłośnienie było idealne. Jestem miłośniczką mocnych basów, których tam nie brakowało. Niezależnie gdzie się stało - z przodu czy z tyłu to i tak czuło się każde uderzenie w piosence i właśnie to było genialne.
Przez kilka ładnych lat tańczyłam hip-hop, więc zawsze słuchałam takiej muzyki, ale byli to głównie zagraniczni wokaliści. Z naszych słuchałam podajże 4, ale po tym festiwalu ich liczba się zdecydowanie zwiększyła. (Zawsze uważałam, że aby przekonać się do jakiegoś rodzaju muzyki, lub artysty to trzeba najpierw jechać na jego koncert) Każdy dawał z siebie wszystko i robił niezłe show. Niby nie było żadnych efektów specjalnych (kilka kolorowych świateł i piłki odbijane przez publiczność) a i tak było genialnie. Wydaje mi się, że to dzięki atmosferze, którą publika stworzyła. 
Za każdym razem jak byłam na jakimś koncercie to widziałam osoby które wyzywały, że nic nie widzą i ogólnie narzekały na jeszcze inne sprawy. Tutaj nie było czegoś takiego- nie trzeba było stać pod sceną żeby dobrze się bawić. 
Ten wyjazd uważam za jak najbardziej udany i mam nadzieję, że w przyszłym roku też na nim zagoszczę z tą i jeszcze większą ekipą. DZIĘKI! <3 p="">





 Osoby, które mają mnie na snapie były na bieżąco z tym, co się działo, a resztę zachęcam do dodania mnie: maardam.

Był też ktoś na tym festiwalu? :D

20 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) mnie nie było na tym festiwalu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne wydarzenie! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post... Co powiesz na wspólną obserwację... ? :) Jak zaobserwujesz daj znać... odwdzięczę się tym samym... :)http://ola-watala.blogspot.com/2015/09/ulubiency-sierpnia-panda.html

    OdpowiedzUsuń
  4. super wydarzenie! :)
    wyszedł bardzo ciekawy post ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nnnnnnnnnnnnnajs! Doświadczenie, które zapamiętuje się na bardzo długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super piszesz !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog i fotki :)

    Zapraszam na mojego bloga o astronomii: astropasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post!
    Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne wydarzenie :3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia i cały blog. Oby tak dalej! :)
    Liczę, ze zajrzysz także do nas i zaobserwujesz:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. atmosfera musiała być nieziemska :) nie lubię takich masówek ale az zazdroszczę :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) https://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam rap i ten festiwal był dla mnie marzeniem, ale się nie udało. Zastanawia mnie tylko co tam TEDE robi :D

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że świetnie się bawiłaś! Taki festiwal to jest coooś :)

    INNA MYŚL [blog] | NOWY FILMIK NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, chciałabym pojechać na ten festiwal ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym się wybrała na taki festival :)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń