soufeel

Siema ludzie! 
Od jakiś trzech tygodni na jednej z moich półek leżała i czekała na pokazanie moja paczka ze sklepu-soufeel-klikFirma ta sprzedaje srebrną biżuterie. Największy nacisk jest stawiany na
charmsy, ale można tam także znaleźć kolczyki, naszyjniki, pierścionki oraz zaprojektować charmsa z wybranym przez siebie zdjęciem, więc każdy znajdzie tam coś dla siebie. Biżuteria jest wykonana ze srebra próby 925.
Dodatkowo za zamówienie powyżej 50 dolarów jest darmowa wysyłka , a gwarancja jest ważna cały rok, czyli 365 dni ;)


Oferta,którą otrzymałam polegała na tym, że soufeel wybiera mi 3 zawieszki a ja mogę wybrać sobie kolejne dwie+ bransoletkę na której będą zawieszone. Z tych trzech stałych najbardziej jestem zadowolona z aparatu, ponieważ zawsze jest to taki malutki symbolik mojego bloga, natomiast te dwa małe 'samochodziki' niekoniecznie są w moim stylu, ale i tak są słodkie ;) Sama wybrałam sobie zawieszkę z napisem 'All You Need Is Faith, Trust and A Little Bit of Pixie' ponieważ ten cytat bardzo mi się spodobał oraz zawieszkę-drinka, dlatego że bardzo często spotykam się ze znajomymi...:D

  

Zawieszki stałe:
Zawieszki wybrane przeze mnie:


Osobiście jestem bardzo zadowolona z paczki. Wszystko było pięknie zapakowane, a jakość produktów jest znakomita. Dodatkowo obsługa sklepu jest bardzo miła, więc gdyby pojawił się jakiś problem to nie będzie żadnego problemu z rozwiązaniem go. Sądzę, że produkty z soufeel są także genialnym pomysłem na prezent, więc jeszcze raz zapraszam Was do przejrzenia ich oferty ;)
 










29 komentarzy:

  1. Śliczna ta bransoletka! A te zawieszki są po prostu urocze :3
    http://sandraahey.blogspot.com/ zapraszam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne charmsy! :) uwielbiam takie subtelne bransoletki a tą firmę znam i uwielbiam! :)
    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria <3 Bransoletka bardzo ładna, równeiż mam swoją ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna jest :) mogłabyś podać mi do nich mejla? Na blogu albo na juliet.monroe@wp.pl. pozdraeiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bransoletka, te zawieszki są bardzo urocze ^^

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw wyszedł, te samochodziki mogą symbolizować podróże itp. ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletki z soufel robią wrażenie ;)

    Poklikasz?
    http://daruciaa.blogspot.com/2015/10/lucluc-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. świetną masz bransoletkę!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Biżuteria soufel wygląda niesamowicie.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wygląda <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna bransoletka, śliczne charmsy! Też mam z tej firmy bransoletkę <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczna biżuteria ♥

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bransoletka :) też ją mam
    Photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wow your blog is great.
    I'm really like it here.
    I will definitely bump into here more often.
    you're doing great pictures and interesting writing.
    follow for follow? I already
    angelica-gurgul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest!! Też taką chcę! ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie słodkie te zawieszki! a bransoletka bardzo w stylu pandory ;)
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekna bransoletka:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń